
- Course creator: Galina Volyk
Дистанційний курс «Біологія 10 клас» призначений для учнів вивчаючих шкільний предмет біологія в 10 класі за программою затвердженою МОН України для загальноосвтніх навчальних закладів академічний рівень, рівень стандарту.
Метою курсу є реалізація вивчення навчального змісту біології впроваджуючи діяльнісний підход. Формування в учнів знань та принципів складу рівнів організації живого, навчитися розпізнавати їх основні ознаки, розвити розумові здібності. Згідно за вимогами загальноосвітних навчальних программ
учні повинні знати:
- рівні організації життя;
- наводити приклади значення біологічної науки в житті людини і суспільства;
- учень повинен називати органогенні елементи і органічні речовини;
- наводити приклади: ролі органічних речовин у життєдіяльності людини; роль води та інших неорганічних речовин в живих системах.
Вміти:
- характеризувати хімічні елементи, молекулярний рівень організації живого;
- обгрунтовувати необхідність контролю хімічного складу води та їжі людини; взаємозвязок будови органічних речовин з їх функціям.
- пояснювати гранічно допустиму концентрацію речовин у складі води, їжі, засобів побутової хімії, косметичних препаратів тощо;
- спостерігати та описувати властивості органічних молекул, дію ферментів.
- застосовувати знання для визначення можливостей усунення захворювань людини, що викликані через нестачу або надлишок хімічних елементів;
- застосовувати знання для розвязання вправ з молекулярної біології.
Дистанційний курс «Біологія 10 клас» призначений для учнів вивчаючих шкільний предмет біологія в 10 класі за программою затвердженою МОН України для загальноосвтніх навчальних закладів академічний рівень, рівень стандарту.
Метою курсу є реалізація вивчення навчального змісту біології впроваджуючи діяльнісний підход. Формування в учнів знань та принципів складу рівнів організації живого, навчитися розпізнавати їх основні ознаки, розвити розумові здібності. Згідно за вимогами загальноосвітних навчальних программ
учні повинні знати:
- рівні організації життя;
- наводити приклади значення біологічної науки в житті людини і суспільства;
- учень повинен називати органогенні елементи і органічні речовини;
- наводити приклади: ролі органічних речовин у життєдіяльності людини; роль води та інших неорганічних речовин в живих системах.
Вміти:
- характеризувати хімічні елементи, молекулярний рівень організації живого;
- обгрунтовувати необхідність контролю хімічного складу води та їжі людини; взаємозвязок будови органічних речовин з їх функціям.
- пояснювати гранічно допустиму концентрацію речовин у складі води, їжі, засобів побутової хімії, косметичних препаратів тощо;
- спостерігати та описувати властивості органічних молекул, дію ферментів.
- застосовувати знання для визначення можливостей усунення захворювань людини, що викликані через нестачу або надлишок хімічних елементів;
- застосовувати знання для розвязання вправ з молекулярної біології.
Дистанційний курс «Біологія 10 клас» призначений для учнів вивчаючих шкільний предмет біологія в 10 класі за программою затвердженою МОН України для загальноосвтніх навчальних закладів академічний рівень, рівень стандарту.
Метою курсу є реалізація вивчення навчального змісту біології впроваджуючи діяльнісний підход. Формування в учнів знань та принципів складу рівнів організації живого, навчитися розпізнавати їх основні ознаки, розвити розумові здібності. Згідно за вимогами загальноосвітних навчальних программ
учні повинні знати:
- рівні організації життя;
- наводити приклади значення біологічної науки в житті людини і суспільства;
- учень повинен називати органогенні елементи і органічні речовини;
- наводити приклади: ролі органічних речовин у життєдіяльності людини; роль води та інших неорганічних речовин в живих системах.
Вміти:
- характеризувати хімічні елементи, молекулярний рівень організації живого;
- обгрунтовувати необхідність контролю хімічного складу води та їжі людини; взаємозвязок будови органічних речовин з їх функціям.
- пояснювати гранічно допустиму концентрацію речовин у складі води, їжі, засобів побутової хімії, косметичних препаратів тощо;
- спостерігати та описувати властивості органічних молекул, дію ферментів.
- застосовувати знання для визначення можливостей усунення захворювань людини, що викликані через нестачу або надлишок хімічних елементів;
- застосовувати знання для розвязання вправ з молекулярної біології.

- Course creator: Galina Volyk
Курс біології дев’ятого класу завершує природознавчий цикл базової загальної середньої освіти і покликаний сформувати у випускників основної школи ключеві компетентності, які забезпечують знання та розуміння фундаментальних принципів біології, осмисленні уміння, сформовані навички, усвідомлене ставлення до вибору шляху подальшого навчання відповідно до своїх інтересів і здібностей.
Основна концептуальна ідея програми з біології для 9 класу загальноосвітніх навчальних базується на реалізації функціонального, системно-структурного та екологічного підходів і передбачає засвоєння знань про живу природу як цілісну систему, що має відповідні рівні організації (молекулярний, клітинний, організмовий, популяційний, екосистемний, біосферний) з притаманними їм ознаками життя. Такий підхід надає можливість розглядати біологічні поняття як приклади вияву загальнобіологічних закономірностей, спрямовувати навчальну діяльність учнів на опанування сутності понять, застосовувати узагальнений підхід для пояснення процесів життєдіяльності, розуміти біологічну картину світу, формувати екологічну, генетичну і гігієнічну грамотність, оцінювати роль знань з біології для суспільного розвитку.

- Course creator: Galina Volyk
Шановні ліцеїсти, ви на І курсі починаєте вивчати біологію людини. Це цікава та необхідна наука. Ви дізнаєтися, наприклад, про те, яку будову мають наші руки та ноги, очі й нирки, шлунок і кишечник та інші органи. Ви прочитаєте про те, як системи регуляції дозволяють нам використовувати своє тіло під час виконання різних функцій у найрізноманітніших умовах існування. Ви вже знаєте про різноманітність, поширення, будову та властивості рослин, грибів і тварин, а тепер готові зануритися в таємниці людського тіла. Ми сприймаємо як належне те, що у хребетних тварин, як і в нас із вами, чотири кінцівки з пальцями, пара очей і вух, ніс і рот. Якщо вам доводилось бачити внутрішні органи курки, то ви помітили, що вони такі самі, як і в людини: серце, легені, печінка, шлунок, нирки. Якщо у вашому домі є хатні тварини — пес чи кіт, ви знаєте, що маленьке і ла- гідне кошеня чи цуценя на ваших очах за кілька місяців перетворюється на сильного звіра, здатного спілкуватися з вами без слів. Тож не лише в будові, а й у поведінці у нас із ссавцями є багато спільного. Ми поговоримо про те, що таке гомеостаз і яким чином наш організм ефективно функціонує як під час сну, так і під час спортивних змагань. Ви з’ясуєте, що обмін речовин — це не абстрактне поняття, а цілком реальне явище, пов’язане із диханням, споживанням їжі та напоїв. Ви зрозумієте, яка роль повітря та їжі у функціонуванні нашого організму, яким чином і в який спосіб він позбавляється від речовин, які потрібно вивести з організму після того, як вони виконали свої функції. Нарешті, ви зрозумієте, що таке вища нервова діяльність і яку роль у регулюванні функцій відіграє ендокринна система. У вашому віці неймовірно цікаво дізнатися про таємниці статевих органів. Інформація про репродуктивні органи людини допоможе вам зрозуміти значення цієї системи органів і виробити для себе відповідальне ставлення до неї.
БАЖАЄМО ВАМ УСПІХІВ У ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ.

- Course creator: Galina Volyk